Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "Multiness" dla Google Pixel XL bezpłatnie, wersja pliku apk to 1.0.3.1.7 aby pobrać do Google Pixel XL po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
Multiness to emulator NES, który pozwala grać w klasyczne gry na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Oprócz trybu offline możesz także grać ze znajomymi przez sieć LAN lub online (wymaga zalogowania się za pomocą usług gier Play lub konta w sieci społecznościowej, nie są potrzebne żadne aplikacje innych firm). Ta aplikacja obsługuje bezproblemową grę wieloosobową online bez ręcznej konfiguracji lub otwierania portów sieciowych.
CECHY:
- Tryb offline dla pojedynczego gracza.
- Tryb sieciowy LAN i Wi-Fi Direct i online. Jest spójny, nie ma problemów z desynchronizacją, takich jak tradycyjna metoda zaplanowanej synchronizacji. Jednak jakość rozgrywki będzie zależeć od szybkości połączenia sieciowego.
- Zaproś innych do gry online za pomocą konta w sieci społecznościowej.
- Istnieją również publiczne serwery online utworzone przez użytkowników, do których może dołączyć każdy.
- Czat tekstowy i głosowy podczas gry wieloosobowej.
- Obsługuje zapisywanie i ładowanie stanów gry, nawet podczas gry wieloosobowej (tylko po stronie hosta).
- Obsługuje kody, nawet w trybie wieloosobowym.
- Obsługuje zarówno kontrolery sprzętowe, jak i kontroler wirtualny / ekranowy / dotykowy.
- Edytowalny układ przycisków wirtualnych.
- Opcja przycisków Turbo.
- Tryb wyświetlania na pełnym ekranie.
- Ten emulator jest zasilany przez rdzeń Nestopii, najdokładniejszy rdzeń emulatora NES, jaki kiedykolwiek istniał.
BAW SIĘ DOBRZE!!!
UWAGI:
- Wraz z zaprzestaniem gry wieloosobowej Play Game Services, Multiness i Multiness GP są teraz zasadniczo takie same pod względem funkcjonalności.
- Pozwolenie na lokalizację jest wymagane w trybie wieloosobowym Wifi Direct. Bez niej drugi gracz nie może znaleźć pierwszego gracza, który utworzył sesję gry sieciowej.
- Uprawnienie do nagrywania głosu jest wymagane do czatu głosowego podczas gry wieloosobowej. Możesz wyłączyć czat głosowy w grze, jeśli tego nie chcesz.
- Aplikacja nie zawiera żadnych gier. Musisz skopiować romy NES na sdcard urządzenia. Ich lokalizacje zostaną wykryte automatycznie przez samą aplikację. Akceptowane są zarówno pliki .zip, jak i .nes.
- Podczas gry w trybie dla wielu graczy drugi gracz nie musi mieć romów z gry w swoich urządzeniach, jest to wymagane tylko dla pierwszego gracza (tj. Gospodarza).
- Aby zmniejszyć opóźnienie podczas gry wieloosobowej, umieść urządzenia jak najbliżej siebie oraz routera / punktu dostępu.
- Alternatywnie, korzystając z opcji Wifi Direct, jeśli Twoje urządzenie ją obsługuje.
- Granie przez Internet pochłania sporo przepustowości, która wynosi około 60-100 KB na sekundę.
- Ten, który hostuje grę przez Internet, musi mieć minimalną prędkość wysyłania około 60 KB / s (512 Kbps).
- Jeśli napotkasz poważne opóźnienia, czasami może pomóc prosty router lub ponowne uruchomienie Wi-Fi urządzeń obu graczy.
- Niektóre routery nie obsługują bezpośredniego hostingu dla wielu graczy w Internecie ze względu na ustawienia zapory. W takim przypadku aplikacja spróbuje użyć serwera przekazującego do przekazywania danych między 2 graczami, chociaż przepustowość będzie ograniczona, jeśli serwer przekazujący będzie używany przez zbyt wiele osób. Jeśli serwer przekazujący nadal nie działa, prawdopodobnie zobaczysz komunikat „Przekroczono limit czasu połączenia zdalnego lub rozłączono” po stronie gracza-gościa. Możesz spróbować zmienić role, tj. Gość staje się gospodarzem i odwrotnie. Jeśli dopisze nam szczęście, router nowego hosta pozwoli na połączenie między dwoma graczami.
- Ta aplikacja nie jest w żaden sposób wspierana ani powiązana z oryginalnymi twórcami sprzętu NES.
APLIKACJA JEST OBECNIE W STANIE PODGLĄDOWYM, W TYM BĘDZIE WDZIĘCZNA, JEŚLI MOŻESZ POMÓC NAM ZGŁASZAĆ BŁĘDY NA LEhoangq@gmail.com. DZIĘKUJĘ CI.
SPECJALNE PODZIĘKOWANIA
- Dziękuję Chrisowi Covellowi, Joeyowi Parsellowi i Michelowi Iwaniecowi za niektóre elementy graficzne z ich gry Solar Wars 2001.
- Dziękuję Ozzed za darmową 8-bitową muzykę. https://ozzed.net
Multiness jest na licencji GPLv3, a jej kod źródłowy możesz pobrać tutaj: https://github.com/kakashidinho/Multiness_public